Kép hamarosan
Kép hamarosan
HJS Tuning ECE Downpipe

A HJS tuning ECE Downpipes-t kifejezetten úgy tervezték, hogy teljes mértékben, közúton legális legyen Európai viszonylatban (R103-kompatibilis), ugyanakkor továbbra is biztosítsa a High Flow Sport Katalizátor előnyeit. 
A HJS ECE Katalizátorok nem igényelnek szoftverfrissítést,  illetve nem okozzák a motorellenőrző hibalámpa (check engine) megjelenését sem 200-300 cellás tartományban.
Úgy lettek kialakítva, hogy illeszkedjenek az OE katalizátort követő rendszerekhez, és a Milltek Sport katalizátort követő rendszereihez.
 

350 000 Ft
Kosárba

A HJS tuning ECE Downpipes-t kifejezetten úgy tervezték, hogy teljes mértékben, közúton legális legyen Európai viszonylatban (R103-kompatibilis), ugyanakkor továbbra is biztosítsa a High Flow Sport Katalizátor előnyeit. 
A HJS ECE Katalizátorok nem igényelnek szoftverfrissítést,  illetve nem okozzák a motorellenőrző hibalámpa (check engine) megjelenését sem 200-300 cellás tartományban.
Úgy lettek kialakítva, hogy illeszkedjenek az OE katalizátort követő rendszerekhez, és a Milltek Sport katalizátort követő rendszereihez.

Kipufogó rendszerünket az Ön igényeinek figyelembe vételével terveztük, és a járművek egyre bővülő választékát igyekszünk kiszolgálni. Bízunk a folyamatos fejlődésben, a kutatási és fejlesztési csapatunk egész évben arra törekszik, hogy minden igényt kielégítő megoldást biztosítson minden fajta teljesítmény igényhez.
Termékeinket az Egyesült Királyságban gyártják és világszerte 90 országban forgalmazzák, így a Milltek Sport az egyik leginkább elérhető márka a piacon.

Neked ajánljuk

Aktív szelepvezérlő rendszer
Sportback 400PS (Facelift) NON GPF OPF Modell
Aktív szelepvezérlő rendszer
350 000 Ft
View
Másodlagos katalizátor kiváltó cső
Sportback 400PS (Facelift) NON GPF OPF Modell
Másodlagos katalizátor kiváltó cső
350 000 Ft
View
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval
Sportback 400PS (Facelift) NON GPF OPF Modell
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval
350 000 Ft
View
Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia tipusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntene, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára vagy annak felkutatására azonban ez nem egy szerelési útmutató így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására.

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Product added to cart!
Kosár