Teljesítményszintek ( Stage 1 / 2 / 3 )

Stage 1

A Stage1 remap vagy másnéven chiptuningot azoknak a felhasználóknak ajánljuk, akik javítani szeretnék autójuk/tehergépjárművük teljesítményét, de szeretnék megőrizni annak gyári állapotát. Ezen a szinten - Stage 1 - kizárólag szoftveres módosításokkal érjük el a jobb teljesítményt. Az 1. szakasz a jármű motorvezérlő rendszerének egyedi átprogramozásából áll, melynek során a motor paramétereinek beállítása (gyújtás, befecskendezés, ...) egyedileg történik. Javaslom ezt mindenkinek, akiknek az autója részecskeszűrővel (diesel típusok), gyári levegőszűrő rendszerrel vagy gyári katalizátorral szerelt (benzines típusok). A program kalibrálásánál szem előtt tartjuk a részecskeszűrő vagy a katalizátor terhelését is mindamellett, hogy az autó vezethetősége nagy mértékben javul.

Stage 2

Azok számára, akik egy kicsit többre vágynak, mint az 1. szakasz, van egy 2. szakaszunk, amely számos elemet optimalizál a motor körül a motor hatékonyságának növelése érdekében. A Stage 2 szintű chiptuning a Stage 1 alapjaira épül, de lehetővé teszi az agresszívabb, teljesítmény orientáltabb módosítást. Elsősorban a szívó és a kipufogó oldalról van szó. Sok levegőbeömlő rendszer rendelkezik olyan rezonanciagátló vagy hatásfokot rontó részekkel, melyek  a motor beszívási zaját hivatottak csillapítani. Ilyen módosítások a kipufogó és szívo oldalon pl. downpipe (DPF vagy katalizátor helyett) vagy a sportlégszűrő. Egyes típusok esetén már ezen a szinten szükséges az upgrade intercooler megléte is a hűtőteljesítmény javítása érdekében.

Stage 2+ 

Stage 2 alapjaira épülő módosítás, de már több a hardveres módosítás.Pl.: intercooler, teljes "performance" kipufogórendszer, magasnyomású pumpa módosítás (egyes benzines típusoknál). Ezek a módosítások lehetővé teszik, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el az Ön igényeinek megfelelően.Sportlégszűrő vagy egyedi légbeömlő felszerelésével nagyobb légáramlás engedhető meg a motornak és szép teljesítménynövekedést kapunk. Mivel a 2. szakaszban elérjük a gyártó biztonsági előírásait, néha meg kell erősíteni az alkatrészeket, pl. a tengelykapcsolót. Minden szakaszban fel van tüntetve, hogy mely alkatrészeket kell cserélni.

Stage 3

A Stage 3 szintnél a gépkocsi már komolyabb átalakítását igényel. Ennél a módosításnál elengedhetetlen a hardveres átalakítás is. Alapjaiban tartalmaznia kell a Stage 2+ módosításait illetve itt már képbe kerülnek olyan alkatrészek, mint a hibrid turbó, másik/nagyobb befecskendező, víz-methanol befecskendezés stb. A Stage 3 módosítás mindig egyedi konfig, de igény esetén keressen minket bizalommal a konfig kidolgozásához. Magától értetődik, hogy bizonyos esetekben meg kell erősíteni a motort annak érdekében, hogy a megbízhatóság csökkenne.

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök