Chiptuning

Fő profilunk a személygépkocsik, teher- és haszongépjárművek motor- és váltóvezérlő szoftvermódosítása valamint ezek klónozása.

A szoftverek legmagasabb szintre történő kalibrálása a megfelelő tudás és háttérinfók ismeretén túl elhivatottságot és szenvedélyt is igényel. A szoftvereket úgy kalibráljuk meg, hogy a lehető legjobb teljesítményt érjük el, miközben megőrizzük a járművek hosszú élettartamát és vezethetőségét illetve a megbízhatóság csökkenése nélkül fejlessze a motor és a sebességváltó szoftvert, javítsa a teljesítményt, a válaszadást és a hatékonyságot.
 

  • Személyre szabott chiptuning
     -Nem előre megírt programmal vagy más "csillivilli" oldalaknak küldjük a programot, hanem az ügyfél igényei szerint magunk módosítjuk!
  • Minden esetben az autó saját tartalma kerül módosításra majd ez a módosított tartalom kerül vissza!
  • Nem előre megírt programmal vagy más "csillivilli" oldalaknak küldjük a programot, hanem az ügyfél igényei szerint magunk módosítjuk!
     

Eredeti, licenszelt eszközökkel és programokkal dolgozunk a vezérlőegységek fokozott biztonsága érdekében

 

SZOLGÁLTATÁSAINK*:

 

  • CHIPTUNING, MOTOR-OPTIMALIZÁLÁS (ECO; Stage 1; Stage 2; Stage 3; Stage 4)
  • DPF/FAP diesel részecskeszűrő programozás (KIZÁRÓLAG DIAGNOSZTIKA CÉLLAL MŰHELYÜNKBEN)
  • OPF/PPF/GPF benzines részecskeszűrő programozás (KIZÁRÓLAG DIAGNOSZTIKA CÉLLAL MŰHELYÜNKBEN)
  • EGR szelep programozás (KIZÁRÓLAG DIAGNOSZTIKA CÉLLAL MŰHELYÜNKBEN)
  • ADBLUE/SCR programozás (KIZÁRÓLAG DIAGNOSZTIKA CÉLLAL MŰHELYÜNKBEN)
  • Sebesség limit kikapcsolás
  • Pops & Bang/Crackle/Ropogás (turbo benzines tipusok esetén)
  • Anti Lag (Támogatott tipusokról érdeklődjön)
  • Pops & Bang/Crackle/Ropogás (turbo benzin tipusok)
  • START-STOP rendszer kikapcsolása
  • DTC (Motorvezérlőben tárolt hibakódok végleges törlése)
  • Melegindítás szoftveres javítása (pl.: VW 1.9 TDI)
  • Meglévő chiptuning javítása
  • Szoftvergarancia
  • Motor-vezérlőegységek klónozása (Típusfüggő)

Egyéb szolgáltatás:

  • Sebességváltó programozása (Stage 1; Stage 2; Stage 3 - Támogatott tipusokról érdeklődjön)
  • Sebességbáltó elektronika klónozása (Típusfüggő)
  • Teljeskörű gyári szintű diagnosztika
  • Kényszerített regenerálás
  • VW csoport rejtett funkciók aktiválása
    (Coming/Leaving home; USA Style helyzetjelző, stb.)

 

Országosan több helyszínen is elérhetőek vagyunk (Mobil Chiptuning szervíz):

  • Kapuvár (Telephely)
  • Budapest (Előzetes egyeztetéssel)
    - BMW specifikus kirendeltségünk

     

Tisztában vagyunk vele, hogy néhány cég és/vagy cég nélkül "ügyeskedő" olcsóbban kínálja/kínálhatja a szolgáltatásaikat.

Ennek általában két-három nagyon egyszerű oka lehet.
 

1.  Előre megírt szoftverekkel dolgoznak.

    Minden autó más és más, így el lehet képzelni, hogy egy szoftver ami mindenen működik az valóban megfelelően működik e.

 

2.  A DPF (részecskeszűrő), EGR stb. programozásokat nem megfelelően tudással/programokkal végzik, ami sajnos nagyon sok esetben az egész hibakódtáblát kitörli, így a későbbiekben egy esetleges hiba alkalmával szembesülhetünk vele, hogy habár az autó hibakódmentes - vagy annak tűnik - mégsem jó.
Ilyen esetekben egy gyári szoftver feltöltése hamar fényt derít rá, hogy korántsem hibakódmentes, hanem egy kontár munkával állunk szemben, aminek következménye akár súlyos összegekre rúghat, mivel a hibakódok törlése miatt nem észleltük időben a hibát.


3.  Nem megfelelő - kínai klón - eszközök.

     Ezek az eszközök veszélyt jelenthetnek és károsíthatják a motorvezérlőt (ECU) aminek a javítási díja és ideje a sokszorosa lehet egy módosítás árának.
 

 

Ha esetleg valamely oknál fogva nem vagy megelégedve a programmal/módosítással, akkor visszaállítjuk a gyári szoftvert, mint ha mi sem történt volna!
Igény esetén - pl. autóeladás  - a gépjárművet egyszeri alkalommal díjmentesen visszaállítjuk!

 

 

* BIZONYOS FUNKCIÓK MÓDOSÍTÁSA A JÁRMŰ ÁTALAKÍTÁSÁNAK MINŐSÜL, EZÉRT KÖZÚTI FORGALOMBAN LÉVŐ GÉPJÁRMŰVEKEN NEM ALKALMAZHATÓ! KIZÁRÓLAG (MOTOR)SPORT CÉLOKRA!
   KÖRNYEZETVÉDELMI KOMPONENSEK DIAGNOSZTIKA JELLEGŰ PROGRAMOZÁSA KIZÁRÓLAG MŰHELYÜNKBEN ELÉRHETŐ!
* DS Performance egyetlen képviselője sem felel az Ügyfél által szándékosan okozott vagy (súlyos) gondatlanságból eredő károkért!

* Az ár szolgáltatásonként és motorvezérlő típusonként változik!

 

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök