Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval

A Milltek Sport nagy átmérőjű katalizátor kiváltó csövei tökéletes választást jelentenek teljesítmény és hang javítása érdekében.
Ezeket a csöveket nagyobb átmérővel gyártják, mint a szokásos OEM (gyári) alkatrészeket, így  jelentősen több hely áll rendelkezésre a gáz motorban való haladásához, illetve a motorból való távozásához, növelve ezzel a hatékonyságot.
A Katalizátor Kiváltó Csővel együtt jelentős teljesítménynövekedést várhat el anélkül, hogy a katalizátor a gázáramlást korlátozná.

-Stage2 vezérlő szotver szükséges hozzá
-Illeszkedik mind az OE, mind a Milltek sport rendszereihez

A Milltek Sport nagy átmérőjű katalizátor kiváltó csövei tökéletes választást jelentenek teljesítmény és hang javítása érdekében.
Ezeket a csöveket nagyobb átmérővel gyártják, mint a szokásos OEM (gyári) alkatrészeket, így  jelentősen több hely áll rendelkezésre a gáz motorban való haladásához, illetve a motorból való távozásához, növelve ezzel a hatékonyságot.
A Katalizátor Kiváltó Csővel együtt jelentős teljesítménynövekedést várhat el anélkül, hogy a katalizátor a gázáramlást korlátozná.
Kipufogó rendszerünket az Ön igényeinek figyelembe vételével terveztük, és a járművek egyre bővülő választékát igyekszünk kiszolgálni. Bízunk a folyamatos fejlődésben, a kutatási és fejlesztési csapatunk egész évben arra törekszik, hogy minden igényt kielégítő megoldást biztosítson minden fajta teljesítmény igényhez.
Termékeinket az Egyesült Királyságban gyártják és világszerte 90 országban forgalmazzák, így a Milltek Sport az egyik leginkább elérhető márka a picon.
 

Neked ajánljuk

Aktív szelepvezérlő rendszer (AVC)
Sportback 400PS (Facelift) OPF GPF Modellek
Aktív szelepvezérlő rendszer (AVC)
Nagy furatú Downpipe Hi-Flow Sport katalizátorral
Sportback 400PS (Facelift) OPF GPF Modellek
Nagy furatú Downpipe Hi-Flow Sport katalizátorral
Halkabb katalizátort követő kipufogó rendszer
Sportback 400PS (Facelift) OPF GPF Modellek
Halkabb katalizátort követő kipufogó rendszer

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök