VAG_20TFSI_IC
VAG_20TFSI_ICVAG_44VAG_47
AIRTEC STAGE 2 INTERCOOLER VAG 2.0 és 1.8 TFSi modellekhez

Az AIRTEC  Stage 2 intercooler a következő VAG modellek számára:

SEAT Leon 2.0 TFSi (182HP, 1P)
SEAT Leon Cupra 2.0 TFSi (237BHP, 1P)
SEAT Leon Cupra R 2.0 TFSi (265BHP, 1P)
SEAT Leon FR 2.0 TFSi (197BHP, 1P)
Audi A3 2.0 TFSi (197BHP, 8P)
Audi S3 2.0 TFSi (265BHP, 8P)
Audi A3 1.8 TFSi (8P)
Audi TT 2.0 TFSi (200BHP, 8J) MK2
Audi TTS quattro 2.0 TFSi (270 BHP, 8J) Mk2
Audi TT 1.8 TFSi (160 LE FWD 8J) Mk2
VW Golf GTi 2.0 TFSI (197 LE Mk5) 1K
Skoda Octavia 2.0 TFSI
VW Golf MK5 GTi 2.0 TFSI
VW Golf MK5 GTi Edition 30 2.0 TFSI
VW Golf MK6 GTi 2.0 TSI
VW Golf R MK6 2.0 TSI
VW Scirocco 2.0 TFSI
VW Scirocco 2.0 TSI
VW Scirocco 2.0 R

Ez a tipusú intercooler közvetlen helyettesíti a kisebb és korlátozott hűtési képességű OEM intercoolert.

Az AIRTEC intercooler sokkal nagyobb felületet, hatékonyságot és térfogatot kínál a standardhoz képest. A fejlesztés ellenére szépen illeszkedik az eredeti lökhárító mögé, nem igényel vágást és az eredeti csövezéssel is használható.

Golf Mk5 GTI 2.0 TFSi 200Le kivitellel végzett tesztek és összegyűjtött adatokkal elemezve a teljesítménynövekedést és hűtési képességet.

Normál Intercooler & Stage 1 Ecu Remap - szívási hőmérséklet (IAT) 46 fok! @ 239,7 lóerő. A 46 fokos határérték nagyságrendileg az a hőmérséklet, ahol az ECU megkezdi a gyújtás késleltetését a motor biztonsága érdekében, ami azt jelenti, hogy elkezd veszíteni a teljesítményét.
AIRTEC Stage 2 2.0 TFSI Intercooler és Stage 1 ECU remap - 27 fokos szívási hőmérséklet @ 253,4 lóerő.

Jellemzők:

  • Az Egyesült Királyságban tervezte és gyártotta az AIRTEC
  • Az AIRTEC logóval ellátott öntött tartályok a jobb légáramlás és verhetetlen szilárdság érdekében
  • Bizonyított csökkenés a töltési sebességben 
  • 3 év korlátlan futásteljesítmény garancia
  • Kapható Pro-Series fekete kivitelben.
  • Az AIRTEC logó felár nélkül elérhető
  • Verhetetlen ár-érték arány!

Hozzávetőleges méretek:

Magasság 450mm
Szélesség 900mm
Vastag 60m

Neked ajánljuk

AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI A6 3.0 TDI BI-TURBO TÍPUSHOZ
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Intercoolerek
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI A6 3.0 TDI BI-TURBO TÍPUSHOZ
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8V)
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Intercoolerek
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8V)

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök