21075
2107521078210811625521845
AIRTEC MOTORSPORT INTERCOOLER ÉS UPGRADE CSÖVEZÉS (VAG MQB PLATFORMHOZ)

AIRTEC Motorsport Intercooler és Big Boost csövek az EA888 Gen 3 MQB platformhoz

Átfogó intercooler készletünket erőteljes tesztelésen esett át a Time Attack, a Nürburgring és a teljesítményméréseken hogy biztosítsák a következetes és pontos teljesítménynövekedést, míg a Big Boost csöveket úgy tervezték, hogy növeljék a teljesítmény- és nyomatékértékeket a szabványos korlátozó boost csövek cseréjével és az áramlás javításával.

Megjegyzés: A Big Boost csövezés külön is megvásárolható. Lásd az Egyéb alkatrészek menüpontban.

A VAG EA888 Gen 3 upgrade intercooler frissítésének sikerét követően az AIRTEC Motorsport egy teljes nagy lendületű csőkészlettel rukkolt elő, hogy további segítséget jelentsen azoknak az autóknak, amelyek 400 LE felettiek, különösen a turbó átalakítással rendelkező autók esetén. Most pedig komplett csomagként vásárolható meg, amely átfogó hűtési csomagot kínál az autójának.

A következő járművekhez illik:

  • Volkswagen Golf Mk7 / 7.5 R - 2.0 TSI
  • Volkswagen Golf Mk7 / 7.5 GTI incl. Clubsport és Clubsport S - 2.0 ÁME
  • Seat Leon Cupra 265/280/290/300 - 2,0 TSI
  • Seat Leon - 1.9 / 2.0 ÁME
  • Audi S3 8V (Hatchback és Sedan változatok) - 2.0 TSI
  • Audi TTS 8S - 2.0 TSI
  • Audi TT 8S - 1.8 / 2.0 TSI
  • Audi A3 8V - 1.8 / 2.0 TSI
  • Skoda Octavia vRS - 2.0 TSI
INTERCOOLER FRISSÍTÉS

A 60 mm-es mag kialakítás és a nagy áramlású öntött végű tartályok mellett az AIRTEC intercooler jóval nagyobb felületet, hatékonyságot és térfogatot kínál a standardhoz képest. A fejlesztés ellenére szépen illeszkedik az eredeti lökhárító mögé, nem igényel vágást és vágást, és az eredeti tömlőkkel is használható.

Az összes AIRTEC termékhez hasonlóan az intercooler-t is telejsítménymérő padon tesztelték az OEM elemhez képest. Ez azt mutatta, hogy a levegő töltési hőmérséklete hatalmas mértékben csökkent a standardhoz képest.
A közbenső hűtő hőmérséklete átlagosan 64 Fahrenheit csökken, és 68 Fahrenheit csúcsosodik meg (5 egymást követő futás után). A Stage 1 szoftveren az autó 40 lóerős maximális teljesítménynövekedéssel küzdött, mivel a korlátozó és nem hatékony OEM VW intercooler nem tudta hatékonyan hűteni a szívó hőmérsékletet.

Az AIRTEC intercooler felszerelésével az IAT hatalmas, 120 Fahrenheit eséstmutatott, ami sokkal közelebb tartotta a hőmérsékletet a környezeti hőmérséklethez és megbízhatóbbnak bizonyult futás után. Ez óriási teljesítménynövekedést eredményezett.

BIG BOOST PIPE KIT

AIRTEC Motorsport Big Boost csőkészlet az MQB EA888.3 platformhoz. Úgy tervezték, hogy növelje a teljesítmény- és nyomatékadatokat a szabványos korlátozó emelőcsövek cseréjével és a légáramlás javításával.
Nagyobb belső átmérőknél a csővezetéken a kevesebb korlátozás egyenletesebb légáramlást és teljesítménynövelést jelent.

Az AIRTEC nagyteljesítményű csőkészletet az eredeti alkatrészek közvetlen cseréjeként tervezték, kiküszöbölve a készlet töltőcsövén található korlátozásokat, miközben elegendő távolságot engedett a motor alkatrészeitől, növelve a folyamat teljesítményét.

A készletet 63 mm-es melegoldali csővezetékekkel terveztük, hogy magas legyen a levegő sebessége, és csökkentsük a turbó késést a nagy teljesítményű autókra. A hidegoldali csővezetékeknél ez 70 mm-re nő, hogy a maximális teljesítmény elérése érdekében a fojtószelepházon maximális légáramlás és térfogatot érjünk el.

Neked ajánljuk

AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI A6 3.0 TDI BI-TURBO TÍPUSHOZ
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Intercoolerek
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI A6 3.0 TDI BI-TURBO TÍPUSHOZ
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8V)
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Intercoolerek
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8V)
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8P)
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Intercoolerek
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8P)

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök