AIRTEC Motorsport Intercooler és Big Boost csövek az EA888 Gen 3 MQB platformhoz
Átfogó intercooler készletünket erőteljes tesztelésen esett át a Time Attack, a Nürburgring és a teljesítményméréseken hogy biztosítsák a következetes és pontos teljesítménynövekedést, míg a Big Boost csöveket úgy tervezték, hogy növeljék a teljesítmény- és nyomatékértékeket a szabványos korlátozó boost csövek cseréjével és az áramlás javításával.
Megjegyzés: A Big Boost csövezés külön is megvásárolható. Lásd az Egyéb alkatrészek menüpontban.
A VAG EA888 Gen 3 upgrade intercooler frissítésének sikerét követően az AIRTEC Motorsport egy teljes nagy lendületű csőkészlettel rukkolt elő, hogy további segítséget jelentsen azoknak az autóknak, amelyek 400 LE felettiek, különösen a turbó átalakítással rendelkező autók esetén. Most pedig komplett csomagként vásárolható meg, amely átfogó hűtési csomagot kínál az autójának.
A következő járművekhez illik:
- Volkswagen Golf Mk7 / 7.5 R - 2.0 TSI
- Volkswagen Golf Mk7 / 7.5 GTI incl. Clubsport és Clubsport S - 2.0 ÁME
- Seat Leon Cupra 265/280/290/300 - 2,0 TSI
- Seat Leon - 1.9 / 2.0 ÁME
- Audi S3 8V (Hatchback és Sedan változatok) - 2.0 TSI
- Audi TTS 8S - 2.0 TSI
- Audi TT 8S - 1.8 / 2.0 TSI
- Audi A3 8V - 1.8 / 2.0 TSI
- Skoda Octavia vRS - 2.0 TSI
INTERCOOLER FRISSÍTÉS
A 60 mm-es mag kialakítás és a nagy áramlású öntött végű tartályok mellett az AIRTEC intercooler jóval nagyobb felületet, hatékonyságot és térfogatot kínál a standardhoz képest. A fejlesztés ellenére szépen illeszkedik az eredeti lökhárító mögé, nem igényel vágást és vágást, és az eredeti tömlőkkel is használható.
Az összes AIRTEC termékhez hasonlóan az intercooler-t is telejsítménymérő padon tesztelték az OEM elemhez képest. Ez azt mutatta, hogy a levegő töltési hőmérséklete hatalmas mértékben csökkent a standardhoz képest.
A közbenső hűtő hőmérséklete átlagosan 64 Fahrenheit csökken, és 68 Fahrenheit csúcsosodik meg (5 egymást követő futás után). A Stage 1 szoftveren az autó 40 lóerős maximális teljesítménynövekedéssel küzdött, mivel a korlátozó és nem hatékony OEM VW intercooler nem tudta hatékonyan hűteni a szívó hőmérsékletet.
Az AIRTEC intercooler felszerelésével az IAT hatalmas, 120 Fahrenheit eséstmutatott, ami sokkal közelebb tartotta a hőmérsékletet a környezeti hőmérséklethez és megbízhatóbbnak bizonyult futás után. Ez óriási teljesítménynövekedést eredményezett.
BIG BOOST PIPE KIT
AIRTEC Motorsport Big Boost csőkészlet az MQB EA888.3 platformhoz. Úgy tervezték, hogy növelje a teljesítmény- és nyomatékadatokat a szabványos korlátozó emelőcsövek cseréjével és a légáramlás javításával.
Nagyobb belső átmérőknél a csővezetéken a kevesebb korlátozás egyenletesebb légáramlást és teljesítménynövelést jelent.
Az AIRTEC nagyteljesítményű csőkészletet az eredeti alkatrészek közvetlen cseréjeként tervezték, kiküszöbölve a készlet töltőcsövén található korlátozásokat, miközben elegendő távolságot engedett a motor alkatrészeitől, növelve a folyamat teljesítményét.
A készletet 63 mm-es melegoldali csővezetékekkel terveztük, hogy magas legyen a levegő sebessége, és csökkentsük a turbó késést a nagy teljesítményű autókra. A hidegoldali csővezetékeknél ez 70 mm-re nő, hogy a maximális teljesítmény elérése érdekében a fojtószelepházon maximális légáramlás és térfogatot érjünk el.