342
34244213573
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8P)
312 900 Ft
Kosárba

Minden Airtec intercooler dyno padon tesztelt és hasonlított a gyári intercoolerhez képest.
Rolling Road teszt eredménye 
Normál Intercooler (hőmérséklet fahrenheitben):
1. futam - Into intercooler: 117 fok - intercooler kimenet: 69 fok
2. futam  - Into intercooler: 117 fok - intercooler kimenet: 68 fok
3. futam - Into intercooler: 119 fok - intercooler kimenet: 78 fok

AIRTEC Intercooler:
1. futtatás - intercoolerbe: 116 fok - intercooler kimenet: 36 fok
2. futtatás - intercooler-be: 117 fokos - intercooler kimenet: 36 fokos
3. futtatás - intercooler-be: 118 fokos - intercooler kimenet: 37 fok

Az szerelvénykészlet tartalmazza az összes rögzítőelemet és szerelvényt, lépésről lépésre leírást és képeket, és kb. 3-4 órát vesz igénybe.
Az intercooler Pro-Series fekete kivitelben kapható, AIRTEC logóval vagy anélkül.


Hozzávetőleges méretek:
Normál (gyári)
Szélesség: 535mm
Magasság 160mm
Mélység: 80mm


AIRTEC:
Szélesség: 540mm
Magasság: 215mm
Mélység: 120mm
Hűtőközeg-hűtő
térfogat-kapacitása (A feltöltött levegő mennyisége, amelyet az intercooler el tud tartani)
Normál: 3,9 liter
AIRTEC: 6,1-liter

Neked ajánljuk

AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI A6 3.0 TDI BI-TURBO TÍPUSHOZ
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Intercoolerek
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI A6 3.0 TDI BI-TURBO TÍPUSHOZ
204 900 Ft
View
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8V)
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Intercoolerek
AIRTEC INTERCOOLER UPGRADE AUDI RS3 (8V)
269 900 Ft
View
Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia tipusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntene, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára vagy annak felkutatására azonban ez nem egy szerelési útmutató így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására.

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Product added to cart!
Kosár