A nagy teljesítményű közbenső hűtőnek a következő magmérete van (515 mm x 367 mm x 95 mm = 16,500 cm³), így 84% -kal nagyobb hűtőfelülettel és 101% -kal nagyobb feltöltő levegőmennyiséggel rendelkezik az eredeti intercoolerhez képest. Mérnökeink növelték az intercooler magméretét és hatékonyságát, valamint javították a végtartály kialakítását az OEM szűk keresztmetszeteinek eltávolítása érdekében, ami megnövelte az áramlási teljesítményt és a töltéshűtési tulajdonságokat. Ez az Audi RS3 intercooler a díjnyertes WAGNERTUNING Competition Intercooler Core készülékünket használja, amely kifejezetten ehhez az alkalmazáshoz készült. Kiváló minőségű Tube és Fin intercooler magokból áll, belső turbulátorokkal kombinálva, öntött alumínium végtankokkal, amelyet a CFD optimalizált a lehető legjobb belső légáramlás érdekében. További légvezetők segítségével a belépőnyíláson belül a közbenső hűtő egyenletes kitöltése biztosított. Az eredmény kiváló hűtési tulajdonságok, minimális nyomáseséssel. Tehát ez a készlet a versenyzéshez megfelelő dolog. Az intercooler és az eredeti kereszttartó stabil egységet alkot, súlya csupán 11,7 kg. Az eredeti rögzítési pontokra van felszerelve, és egyszerűen elvégezhető (egyszerű beállítás szükséges - ellenőrizze a telepítési utasítást). A feltöltött levegő optimális hűtése a teljesítmény egyértelmű növekedésével! 68 mm-es ki- és bemenet.
OEM intercooler:
hűtőfelület 1024cm² (158,7Inch²)
feltöltő levegő-térfogat 8,2L (500,4Inch³)
WT EVO3 Verseny:
hűtőfelület 1890cm² (293Inch²)
feltöltő levegő-térfogat 16,5L (1006,9Inch³)
Megjegyzés:
- csak a versenykészlethez
tartozik:
1 közbenső hűtő, kereszttartóval
1 szerelési anyaggal
1 szerelési útmutató
1 TUV tanúsítás
Performance blog
TovábbAz EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.
Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.
Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!
Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.