DSP200001056-001
DSP200001056-001DSP200001056-002DSP200001056-003DSP200001056-004DSP200001056-005
Audi TTRS 8J EVO 3 Competition Intercooler Kit

Az Audi TTRS 8J EVO3 intercooler készlet a korábban ismert EVO2 intercooler készlet továbbfejlesztése.

A nagy teljesítményű intercooler magja a következő (515 mm x 367 [274] mm x 95 mm) magmérettel rendelkezik, így 120% -kal nagyobb hűtési felülettel és 142% -kal nagyobb feltöltő levegőmennyiséggel rendelkezik az eredeti intercoolerhez képest. Az újonnan kifejlesztett Competition Core elegendő légáramlást biztosított a szomszédos alkatrészeknek, például a vízhűtőnek, és nagyon könnyű. Az intercooler végtartályai öntött alumíniumból készülnek, és a CAD rendszer áramláselemzése során optimalizálták őket. További légterelők segítségével, a belépőnyíláson belül, biztosítva az intercooler egyenletes feltöltését. Az eredmény kiváló hűtési tulajdonságok, minimális ellennyomás mellett. Tehát ez a készlet a versenyzéshez megfelelő dolog. Az intercooler és az eredeti kereszttartó stabil egységet alkot, súlya mindössze 11,2 kg. Az eredeti rögzítési pontokra van szerelve, és egyszerűen kivitelezhető (1: 1 csere). A feltöltött levegő optimális hűtése a teljesítmény egyértelmű növekedésével! A csatlakozás átmérője mindkét oldalon 68 mm.

OEM intercooler: hűtőfelület 856cm² / feltöltött levegő mennyisége 6,8L
WT EVO1 Teljesítmény: hűtőfelület 856cm² / feltöltő levegő mennyisége 9,4L
WT EVO2 Verseny: hűtőfelület 1391cm² / feltöltő levegő térfogat 13,2L
WT EVO3 Verseny: hűtőfelület 1890cm² / töltés légmennyiség 16,5L

csomagolási lista:
1 közbenső hűtő kereszttartóval
1 szerelőanyaggal
1 készlet engedélytábla tartó
1 szerelési útmutató

Neked ajánljuk

Audi TTRS 8S EVO 3 verseny közbenső hűtő készlet
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Wagner Intercooler
Audi TTRS 8S EVO 3 verseny közbenső hűtő készlet
Audi TTRS 8J EVO 2 Competition Intercooler Kit
VAG (Audi, VW, Seat, Skoda) Wagner Intercooler
Audi TTRS 8J EVO 2 Competition Intercooler Kit

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök