Aktív szelepvezérlő rendszer
Aktív szelepvezérlő rendszer
Aktív szelepvezérlő rendszer

Az aktív szelepvezérlés (AVC) elérhető a kipufogógáz gyári szelepeivel felszerelt járművek támogatására, emellett frissítések növekvő skálája biztosított, amelyet a Milltek Sport szelepvezérléssel ellátott teljesítmény-kipufogórendszerrel kínál.
A kiválasztott modellek opcionális alkalmazásvezérléssel, iPhone  vagy Android okostelefon-alkalmazások révén az AVC a kipufogógáz teljes vezérlését teszi lehetővé (CAN BUS integrációval és beépített biztonsági vezérlőkkel biztosítja).
Apple és Android Bluetooth App támogatással
Alkalmas mind az OE, mind a Milltek Sport Cat Back rendszerekhez
 

Az aktív szelepvezérlés (AVC) elérhető a kipufogógáz gyári szelepeivel felszerelt járművek támogatására, emellett frissítések növekvő skálája biztosított, amelyet a Milltek Sport szelepvezérléssel ellátott teljesítmény-kipufogórendszerrel kínál.
A kiválasztott modellek opcionális alkalmazásvezérléssel, iPhone  vagy Android okostelefon-alkalmazások révén az AVC a kipufogógáz teljes vezérlését teszi lehetővé (CAN BUS integrációval és beépített biztonsági vezérlőkkel biztosítja).
Apple és Android Bluetooth App támogatással
Alkalmas mind az OE, mind a Milltek Sport Cat Back rendszerekhez
Kipufogó rendszerünket az Ön igényeinek figyelembe vételével terveztük, és a járművek egyre bővülő választékát igyekszünk kiszolgálni. Bízunk a folyamatos fejlődésben, a kutatási és fejlesztési csapatunk egész évben arra törekszik, hogy minden igényt kielégítő megoldást biztosítson minden fajta teljesítmény igényhez.
Termékeinket az Egyesült Királyságban gyártják és világszerte 90 országban forgalmazzák, így a Milltek Sport az egyik leginkább elérhető márka a piacon.
 

Neked ajánljuk

Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltó csővel (OE (gyári) Cat-Back-hez)
C7 4.0 TFSI BI-Turbo Quattro (INC Performance Edition)
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltó csővel (OE (gyári) Cat-Back-hez)
Nagy furatú Downpipe Hi-Flow Sport katalizátorral
C7 4.0 TFSI BI-Turbo Quattro (INC Performance Edition)
Nagy furatú Downpipe Hi-Flow Sport katalizátorral
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval (Milltek Cat-Back-hez)
C7 4.0 TFSI BI-Turbo Quattro (INC Performance Edition)
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval (Milltek Cat-Back-hez)

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök