Aktív szelepvezérlő rendszer
Aktív szelepvezérlő rendszer
Aktív szelepvezérlő rendszer

Az aktív szelepvezérlés (AVC) elérhető a kipufogógáz gyári szelepeivel felszerelt járművek támogatására, emellett frissítések növekvő skálája biztosított, amelyet a Milltek Sport szelepvezérléssel ellátott teljesítmény-kipufogórendszerrel kínál.
A kiválasztott modellek opcionális alkalmazásvezérléssel, iPhone  vagy Android okostelefon-alkalmazások révén az AVC a kipufogógáz teljes vezérlését teszi lehetővé (CAN BUS integrációval és beépített biztonsági vezérlőkkel biztosítja).
Apple és Android Bluetooth App támogatással
Alkalmas mind az OE, mind a Milltek Sport Cat Back rendszerekhez
 

Az aktív szelepvezérlés (AVC) elérhető a kipufogógáz gyári szelepeivel felszerelt járművek támogatására, emellett frissítések növekvő skálája biztosított, amelyet a Milltek Sport szelepvezérléssel ellátott teljesítmény-kipufogórendszerrel kínál.
A kiválasztott modellek opcionális alkalmazásvezérléssel, iPhone  vagy Android okostelefon-alkalmazások révén az AVC a kipufogógáz teljes vezérlését teszi lehetővé (CAN BUS integrációval és beépített biztonsági vezérlőkkel biztosítja).
Apple és Android Bluetooth App támogatással
Alkalmas mind az OE, mind a Milltek Sport Cat Back rendszerekhez
Kipufogó rendszerünket az Ön igényeinek figyelembe vételével terveztük, és a járművek egyre bővülő választékát igyekszünk kiszolgálni. Bízunk a folyamatos fejlődésben, a kutatási és fejlesztési csapatunk egész évben arra törekszik, hogy minden igényt kielégítő megoldást biztosítson minden fajta teljesítmény igényhez.
Termékeinket az Egyesült Királyságban gyártják és világszerte 90 országban forgalmazzák, így a Milltek Sport az egyik leginkább elérhető márka a piacon.
 

Neked ajánljuk

Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltó csővel (OE (gyári) Cat-Back-hez)
C7 4.0 TFSI BI-Turbo Quattro (INC Performance Edition)
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltó csővel (OE (gyári) Cat-Back-hez)
Nagy furatú Downpipe Hi-Flow Sport katalizátorral
C7 4.0 TFSI BI-Turbo Quattro (INC Performance Edition)
Nagy furatú Downpipe Hi-Flow Sport katalizátorral
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval (Milltek Cat-Back-hez)
C7 4.0 TFSI BI-Turbo Quattro (INC Performance Edition)
Nagy furatú Downpipe katalizátor kiváltóval (Milltek Cat-Back-hez)
Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia tipusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntene, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára vagy annak felkutatására azonban ez nem egy szerelési útmutató így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására.

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök