Mercedes-Benz C400 4Matic coupé V6

ECU: Bosch MED17.7.3.1
Chiptuning
Ori: 333Le - 480Nm
Stage1: ~400-410Le - 580Nm
100km/h -> 200hm/h
Ori: 11.5-11.7s
Stage1: 9.38s
Sebesség limit kikapcsolás
Programozás: “Bench mode” - motorvezérlő csatlakozójának pinoutjain

EN/


ECU: Bosch MED17.7.3.1
Chiptuning
Ori: 333hp - 480Nm
Stage1: ~400-410hp - 580Nm
100km/h -> 200hm/h
Ori: 11.5-11.7s
Stage1: 9.38s
Speed limit off
Programming: Bench mode

 OriginalAfter modification
Mercedes-Benz C400 4Matic coupé V6333Le - 480Nm~400-410Le - 580Nm

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök