DSP200001098_001
DSP200001098_001DSP200001098_002DSP200001098_003DSP200001098_004
BMW E8x E9x N47D20 Performance Intercooler Kit

Az N47D20 (TÜ2) motorokhoz 

 

Kompatibilis:

BMW 116d E81 / E82 / E87 / E88 85KW / 1116PS (2009-2013) csak facelift modellek
BMW 118d E81 / E82 / E87 / E88 90-105KW / 122-143PS ( 2003-2013) facelift-modellek
BMW 120d E81 / E82 / E87 / E88 120KW / 163PS (2003-2007)

BMW 316d E90 / E91 / E92 / E93 85KW / 1116PS (2009-2012) csak facelift-modellek
BMW 318d E90 / E91 / E92 / E93 90-105KW / 122-143PS (2005-2013) beleértve facelift-modellek
BMW 320d E90 / E91 / E92 / E93 110-120KW / 150-163PS (2003-2007)

BMW X1 16d E84 85KW / 1116PS (2012-2014)
BMW X1 18d (x) E84 105KW / 143PS (2010-2014) )

Ennek a Performance Intercooler-nek a következő magmérete van (520 mm x 200 mm x 120 mm / lépcsős = 10,400 cm³), amely 104% -kal nagyobb elülső területet és 140% -kal nagyobb térfogatot biztosít az eredeti intercoolerhez képest. Mérnökeink növelték az intercooler magméretét és hatékonyságát, valamint javították a végtartály kialakítását az OEM szűk keresztmetszeteinek eltávolítása érdekében, ami megnövelte az áramlási teljesítményt és a töltéshűtési tulajdonságokat. Nagy teljesítményű intercooler mag turbulátorokkal lépcsős kivitelben (súly: 7,6kg). Kiváló minőségű Bar and Plate intercooler magokból készül, öntött alumíniummal kombinálva, amelyet a CAD optimalizált. Az áramláselemzést és a szimulációkat azért hozták létre, hogy a lehető legjobb belső légáramlás érdekében optimalizálják a kialakítást. Ez a közbenső hűtő a legjobb választás a teljesítménynövekedés és az alacsony szívási hőmérséklet tekintetében.

A tökéletes hővezető tulajdonságokkal rendelkező korróziógátló porbevonat megvédi a WAGNERTUNING intercoolert minden környezeti hatástól, így garantálható a tartós és optimális hűtőhatás. A telepítés az eredeti intercooler cseréjével történik, és egyszerűen elvégezhető (plug and play). Minden termékünket folyamatos minőségellenőrzésnek vetjük alá.

A készlet tartalma:
1x intercooler (fekete)
1x rögzítőanyag
1x beszerelési utasítás

Neked ajánljuk

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök