VW Golf 7 GTi Performance (CHH)

ECU: Simos18.x
TCU: DQ250-MQB


Chiptuning
Ori: 230hp - 350Nm
Ori mért (is20): 237hp - 380Nm
IS38 (limitált erő): 350hp - 539Nm
+113hp +159Nm
DQ250 Stage 1
• Megemelt összeszorító erő
• Megemelt fordulatszám limit
• Gyorsabb váltási sebesség
• Megemelt nyomatéklimit
• Autómata felváltás manuál módban megszüntetve (valós manuál mód)
Sebességlimit kikapcsolás
Pops & Bang sport módban
Hardver:
• IS38 turbó (874P revízió)
• Catless downpipe
Programozás: OBD csatlakozón

*Súly 2 személlyel + full tank

 OriginalAfter modification
VW Golf 7 GTi Performance (CHH)237hp - 380Nm350hp - 539Nm

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök