Audi RS3 2.5TFSi 8V.1 (CZGB)

ECU: MED17.1.1
TCU: DQ500


Chiptuning
Ori: 367hp 465Nm
Ismeretlen: 392hp 561Nm
DSP Stg1: 407hp 584Nm


Módosítás:
• BULL X Exhausts decat downpipe Kipufogószelep kontroll
- Sport/Dynamic módban nyitva
Pops & Bang Sport/Dynamic módban
Programozás: OBD/Bench

Az autó programozva érkezett, de felső tartományban nem volt meggyőző és érzésre is veszített a dinamikájából.
Az élőadat és mérés után már lehetett látni, hogy valóban nagyot bólint az erő magas fordulaton.
A +15Le illetve +23Nm nem tűnhet soknak, de ha megnézzük 6000rpm-nél a kapott +28Le-t a korábbi módosításhoz viszonyítva, ez jelentősen javít az autó karakterén.

 OriginalAfter modification
Audi RS3 2.5TFSi 8V.1 (CZGB)392hp - 561Nm407hp - 584Nm

Ügyfeleink véleményei

Performance blog

Performance blog

Tovább
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van
2.0TFSi EA113 és ami mögötte van

Az EA113 2.0L Tfsi motorok az első generációs közvetlen befecskendező motorok. Ezt a motort a VW konszern előszeretettel használta, például a Golf 5 / Scirocco / Audi A3 A4 A6 / Seat Leon / Skoda Octavia típusaiban és a sportosabb kiadásaiban is használja... Ezek változatai a VW Golf 6 R / Golf 5 Ed 30 / Scirocco R / Audi S3 / Seat Leon Cupra / Skoda octavia rs és Vw Polo R.

Mielőtt megvásárolnád vagy az autó szoftvermódosítása/chiptuningja mellett döntenél, itt van néhány dolog, amivel egy kicsit foglalkozni kellene az említett motornál.

Ha már megtetted, de még mindig problémáid vannak, az alábbi sorok megoldást adhatnak a problémára, vagy annak felkutatására, azonban ez nem egy szerelési útmutató, így azt javaslom, hogy minden esetben forduljatok szakemberhez a hibamegállapítás és a hiba javításának orvoslására!

Tovább
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről
Bővebben a DSG váltókról és a DSP egyedi DSG szoftverről

Első körben nézzük meg a váltók típusait és röviden a legfontosabb jellemzőiket és az előforduló problémákat.

 

Tovább
Terméket hozzadtuk az ajánlatkéréshez!
Ajánlatkérés leadása Tovább nézelődök